Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: gavin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 241156
Постинги: 126
Коментари: 368
Гласове: 961
Постинг
18.07.2008 15:16 - - 77 - Hommoidiotas magnificus
Автор: gavin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1042 Коментари: 0 Гласове:
0



Да. Петък е. Сигурно тази вечер ще си изкарам много добре с приятели, весело със смях и всичко останало. Обаче има един коментар в предният ми постинг (първият и може би единствен), който няма да ми даде мира докато не му отговоря подобаващо, защото в момента кръвта ми кипи.

Следва лично:

"Знаеш ли какво заслужават хора като тебе? А? Не мога да ти кажа, не ми е до възпитанието, а аз не съм от най-възпитаните, да знаеш. Никога, на никого не съм пожелавал такова нещо. И на теб няма да ти го пожелая, най-малкото искам да кълна, няма да се принизя до твоето ниво, отвратително същество такова, за това ще ти обясня с няколко думи колко си пропаднало. Не си изпитвала болката. Не си седяла с часове и дни да не знаеш къде е човека, който обичаш и да не предполагаш дори, че повече никога няма да го видиш. Не знаеш тогава какво е на душата ти и колко горчива е всяка глътка въздух, колко бавно текат минутите и колко по-бавно започват да текат, когато ти кажат голата истина "Него вече го няма". За това, ти гадина мазна говориш така, а ако не съм прав и ти си губила и си чакала някой, който повече не се е върнал, тогава още по-лошо. Тогава значи си теле, овца, коза, преживно животно, без памет за дни, месеци, години, живеещо от сутринта до вечерта и така цял живот, но без да го усещаш. Тогава значи че или си забравила колко боли или никога не си помнила, защото не си го разбрала може би, защото са ти затъпени възприятията за такива неща, което пък от своя страна е знака на плиткодушният простак. Доказа че можеш да плюеш, сега докажи че можеш да ядеш и конска тор и ще те кръстя конска муха, защото показваш точно такава характеристика, без оглед дали си кацнала на салата на масата или на тор на къра, ти си плюеш и не обръщаш внимание на нищо около тебе. Важно е само да плюеш, това е живота ти, твоята възвишена и единствена цел. Плюй, гори с напалм, разобличавай най-шизофренично мафиоти, но не го прави в моя блог, намери си някой форум, нещо на фенове на АТАКА, може би (казвам фенове, а не привърженици, последните са политикани, а първите чиста проба Ултраси или скинове) и там си плюй колкото ти душа суха сака. Глупости, глупости и всичко това върху кална фондация от невъобразими глупости. Нямаш срама, да плюеш тъй спокойно без дори да се интересуваш кое какво е, жълта си колкото искаш, сещам се поне за три любими твои вестника. Всеки има право сам да избира мирогледа си и да си живее живота, както си иска, да обича едни и да мрази други, ти кого обичаш освен очевидно себе си, извор ли си за собствените си мъдрости, най-хубавият човек в огледалото ли си, не ми пука, но ми пука, когато започнеш с глупостите си под моите постинги. Не претендирам, че мога да пиша нито забавно, нито дори правилно, но претендирам, че във всичко което съм написал оставям по част от себе си под формата на чувства описани с букви. Какво оставяш ти, кажи ми, ако буквите можеха да миришат със сигурност щяхме всички да знаем, но уви те не притежават това свойство за това те питам? Оставяш собствената си злоба да виси на края на постинга ми като настъпена лайнена хартийка и да се влачи след него. Е писна ми, ще взема да си изстържа обувката. Направи си блог, пиши си там, а коментарите, ако бяха материални бих ги смачкал и бих ти ги наврял в... бих ти ги пратил по адресна регистрация"

Честито на печелившата, не съм я виждал, не съм я чувал, не я знам каква е интелигент, инженер, архитект, офицер или президент и не искам и да знам, знам само че ми е гнусна. За пръв път ненавиждам някого толкова силно задочно. Голямо постижение, няма що.

Коментарите след постингите са сложени точно за това, да се изразяват различни мнения без оглед на това дали ми харесват или не, аз съм на този принцип и това че мога да ги трия или одобрявам по принцип, не означава нищо за мен, никога не бих изтрил нещо написано от някой друг, нямам правото. Но когато пиша за една слабост на обществото ни, която ме изкарва извън кожата ми, а именно че по скоро бихме бутнали някого, на вместо да го спасим от падане и първият коментар след постинга ми съдържа толкова много злоба и искрено простеене и претенциите да бъде едва ли не поучителен... такъв човек не заслужава да бъде толериран или насърчаван, защото се самозабравя и не спира да лее наоколо простотията си, а за разлика от добрината, тъпанарщината е силно заразна и може лесно да бъде прихваната. За това от сега нататък започвам да трия такива коментари.



Тагове:   magnificus,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930