Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: gavin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 240726
Постинги: 126
Коментари: 368
Гласове: 961
Постинг
09.07.2008 14:03 - - 75 - IN MEMORIUM - Ицо...
Автор: gavin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1088 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.07.2008 16:23


09 юли 2008 | 10:01 | Агенция "Фокус"
image
image
image
Бургас. 26-годишен мъж е загинал при катастрофа край Бургас, съобщиха от Областната дирекция на полицията в града. Около 2.05 часа тази нощ, на около 200 метра преди разклона за село Росен, при дъжд и мокра пътна настилка, е настъпил пътен инцидент между автомобил "Опел Кадет" с бургаска регистрация, управляван от 26-годишния Х.Я. от Созопол и "Алфа Ромео" с бургаска регистрация, управляван от 35-годишната Ю.А. от с. Черноморец. При катастрофата на място е загинал водачът на "Опел"-а, а в МБАЛ - Бургас са били приети водачката на "Алфа Ромео"-то - с фрактура на радиалната кост, онарната кост и контузни рани, без опасност за живота и нейната 20-годишна спътничка В.Р., с комоцио и порезни рани по лицето, но без опасност за живота.
Причините за инцидента са в процес на изясняване.
image
image
image
© 2008 Всички права запазени.

Писна ми, писна ми да ходя на гробищата, писна ми да гледам черните ленти по вратите на дворовете на моите познати, не мога вече да гледам празните, питащи погледи на родителите им и искам това да спре. Кого да помоля, какво да направя за да не ми се налага вече да гледам лицата на хора, които съм познавал и с които съм бил малко или много близък,  познат или приятел от студените мраморни плочи. Пътя Бургас - Созопол и кървавата му статистика. Митко, Милен, Петър, Наско и още и още. И сега и Ицо. Предстоеше му дипломиране, искаше лятото да дойде, да дойдат хората, да се напълнят дискотеките, да започне живота, а сега... Тази вечер градът ще е шумен, хилядите туристи ще щъкат по улиците, продавачите ще продават, клиентите ще купуват, но един глас няма да се чуе повече, никога. Болка, тъга, отчаяние и въпроса "кой друг?". Искам да разбия гадната клавиатура.

Почивай в мир Ице.


Тагове:   memorium,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031