Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: gavin
Категория: Лични дневници
Прочетен: 241020
Постинги: 126
Коментари: 368
Гласове: 961
Постинг
23.05.2008 10:48 - - 38 - Някъв ужас
Автор: gavin Категория: Лични дневници   
Прочетен: 616 Коментари: 0 Гласове:
0



Нямам навика да пиша в блога за блога, но това, което видях преди секунди ме накара да изтръпна, не направо се същисах. Помислих си, че е дошъл края. Щракам си из другите блогове и изведнъж, щракам на "Акаунт", като решавам да си сменям темата на блога. И това, което видях ме накара да си сваля очилата, абе направо да си изкарам очите от орбитите и да ги изтъркам. Нямаше нищо, разбирате ли? Празно, няма постинги, няма коментари, няма посещения, НЯМА ГИ ПОСТИНГИТЕ МАЙНАТА МУ НА ДРУГОТО. Почти половин година изливане на всяка една мисъл, която не ми е давала мира, на всяка една глупост, която съм искал да напиша, на всяка една болка или радост, която съм искал или не съм искал да споделя си бяха отишли, ей така, все едно не съм ги писал. Ударих F5 и всичко се оправи, появиха се отново, олекна ми, но не смята да загубя, някой от постингите  дори и най-безсмислените. За това почвам масово архивиране. Дори не искам да си помисля какво би се случило ако тези 35 авторски постинга се затрият, тогава наистина ще остана пуст. Никога не бих могъл да напиша някой от тези неща отново и адресатите им никога няма да могат да ги прочетат, евентуално.


Тагове:   ужас,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930